loading...
مرجع بهترین رمان ها و کتب معروف ایرانی و خحارجی
Meysam بازدید : 883 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

نويسنده: مهسا علوي با همراهي مهتاب بيدق دار

دوستان خوب برای اینکه مدل لباس و شخصیت های رمان رو ببینید

به وب http://www.mahsa-alavi.blogfa.com/ مراجعه کنید ...

زهرا خانوم رفت تو فکر..

زهرا خانوم- چه میدونم والا..

من- خب بلاخره من بودم و این بچه هم بود دیگه... یه هو از آسمون نیفتادیم که!!!

دیگه داشتم وا میدادم..

فاطمه خانوم خندید.. ولی سارا همینطوری داشت با چشماش من و قورت میداد..

فاطمه خانوم- تو چرا اینقدر لاغری؟

وای دَدَ(پدر)!!!

من- خب.. هرچی که میخورم میره واسه بچه.. دکترم گفته که باید زیاد از حد بخورم که به

خودمم برسه.. ولی نمیتونم.. من قبل از حاملگی 48 کیلو بودم..واسه همین معده ام قبول نمیکنه..

زیاد خوردنی بالا میارم..

فاطمه خانوم سری تکون داد و گفت

فاطمه خانوم- الآن چند کیلویی؟

من- الآن؟ خب.. تقریبا..

خدایا.. خب یه ذره که خودم چاغ بشم میشم 55.. 3 کیلو هم این وروجک..57؟ نه بابا..

کدوم حامله ای 57 کیلو میشه؟ آهان.. 20 تا هم بیا روش..

من- 77 کیلو..

فاطمه خانوم با شگفتی گفت

فاطمه خانوم- نه بابا؟..خیلی کمه..

من- بله.. دکترم این و گوش زد کرده.. امکان داره تو اتاق عمل..دووم نیارم..

احساس کردم یه لبخند نشست گوشه ی لب سارا.. البته ثانیه ای طول نکشید هاااا..

آترون چشماش و بست. عرق کرده بود..

آترون- خانومم.. این حرفا رو صد بار گفتم نزن..

من- خب آترون دروغ نمیگم که.. حقیقته.. شاید نتونم تاقت بیارم . مجبور بشم ترکتون کنم..

آترون با صدای بلند- مهدیس.. این حرف و یه بار دیگه بزنی منم و تو.. تو به خاطر منم که باش

میمونی.. فهمیدی؟

وا!!! چه زورم میگه.. انگار واقعا عصبی شده!!!

من - مرگ دست من و تو نیست آترون.. اگه من مُردم بچه که میمونه!! جای من و پر میکنه دیگه..

آترون- اره.. مرگ دست من و تو نیست.. ولی روحیه خیلی مهمه.. زهرا خانوم میبینید.. اینطوری

داره تو دل منو خالی میکنه..

به شوخی گفتم

من- اشکالی نداره.. یه مامان جدید میاری واسه نی نی..

خودم دلم یه جوری شد.. انگار از اونی که بخواد مامان بچه ی قلابیمون باشه متنفر شدم..

آترون- شیش.. شیش.. اصلا تو حرف نزن.. ببین یه بار دیگه.. پیش این جمع میگم..قول میدم..

بدون تو هرگز.. فهمیدی؟ بدون تو اون بچه رو هم نمیخوام.. انتخاب من.. حتی تو اتاق عمل هم

تو خواهی بود.. نه اون بچه که باعث شده تو این 8 ماه همش استرس بکشم.. همش به نبودنت

فکر کنم و زجر بکشم.. فهمیدی؟

وا!! آترون چشه؟ چه جدی نقش بازی میکنه..

 

 
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 248
  • بازدید کلی : 5,276